DOPRAVA  – SPÔSOB DORUČENIA

Spôsoby doručenia tovaru a prehľad cien dopravy po SR

 

Tovar je doručovaný na zákazníkom uvedenú adresu a o odoslaní tovaru je zákazník informovaný formou e-mailu.

Doručovanie je zaisťované v pracovných dňoch v priebehu bežnej pracovnej doby.

Objednaný tovar je zasielaný prepravnou spoločnosťou UPS alebo si produkty z Vašej objednávky môžete vyzdvihnúť osobne v našej kamennej predajni na adrese: Mariánske námestie 372/9 Spišské Podhradie v čase otváracích hodín od po-pia: 8:30 – 16:30 hod.

Cena poštovného / dopravného je účtovaná vo výške 4,99 EUR. Balné neúčtujeme. V prípade objednávky tovaru, ktorej celková hodnota presahuje čiastku 50EUR, nebude účtované poštovné / dopravné. 

Cena je stanovená pre balík do 50kg. Nad 50kg bude doprava účtovaná podľa sadzobníka prepravnej spoločnosti UPS.

 

Kuriér

Objednaný tovar zasielame výlučne len v rámci územia Slovenskej republiky.

Po expedovaní Vašej objednávky, Vás kuriér informuje SMS správou o očakávanom dátume a čase dodania. Následne Vám zatelefonuje a dohodne si s Vami presný čas a miesto dodania.
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je nad 50 € zadarmo. Pri objednávke do 50 € je účtované poštovné 4,99 €.

 

Osobný odber
Ak sa tovar nachádza na predajni, môžete si ho prevziať osobne a zadarmo (bez platby za dopravu) po kontaktovaní pracovníkom e-shopu v našej kamennej predajni na adrese: Mariánske námestie 372/9 Spišské Podhradie v čase otváracích hodín od po-pia: 8:30 – 16:30 hod. V prípade, že tovar sa nenachádza na našom sklade, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti.  
 

Prevzatie zásielky

Dôrazne odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej prevzatí. Ak dostanete vizuálne poškodený balík, radšej ho vôbec nepreberajte, alebo pred pracovníkom prepravcu zásielku rozbaľte a skontrolujte tovar. Ak je poškodené, trvajte na spísaní zápisu o škode.

 
Ak spozorujete poškodenie až po rozbalení (balík nesmie vykazovať známky poškodenia) spíšte s prepravcom bezodkladne (máte na to dva až tri pracovné dni, záleží na dopravcovi) dodatočný zápis o škode. Obstarajte si pokiaľ možno fotodokumentáciu rozbaleného balíka vrátane poškodeného tovaru a obal uschovajte.

 

Nevyzdvihnutie zásielky

V prípade nevyzdvihnutia zásielky kupujúcim si predávajúci vyhradzuje právo navýšiť konečnú cenu objednávky o ďalšie poštovné pri opätovnom zaslaní objednávky.

 

Dodacie lehoty

Dodacia lehota je zvyčajne 1-3 pracovné dni, ak nie je uvedené inak.

 

U položiek označených „skladom“ platí, že je tento tovar skladom buď na našej predajni alebo je skladom u dodávateľa, odkiaľ sa k nám tovar pravidelne prepravuje.

Označenie „Skladom“ nevychádza z reálnej dostupnosti skladových zásob našej kamennej predajne a nemožno si na základe tohto označenia položky v eshope nárokovať bezprostrednú dostupnosť uvedeného sortimentu tovaru tiež na predajni. V prípade uvedenia osobného odberu v objednávke Vás bezprostredne po pripravení Vašej objednávky na vyzdvihnutie na predajni budeme kontaktovať.